Revizie si Schimb Ulei Reghin
Dupa cum se stie, scopul amortizorului este acela de Reghin a asigura tinuta Reghin de drum buna in timpul deplasarii autovehiculului si de a prelua socurile transmise in caroserie de imperfectiunile caii de rulare. Defectiunile amortizoarelor pot conduce la fenomene care au drept rezultat instabilitatea autovehiculului la efectuarea de viraje sau in timpul depasirilor. De asemenea, in cazul unor conditii meteo nefavorabile (vant puternic din lateral), amortizorul are rolul de a mentine stabilitatea vehiculului, prin temperarea miscarii imprimate caroseriei de catre arc.
Stergem eventualele urme de ulei din jur (pentru a putea verifica ulterior daca avem scurgeri) montam la loc scutul apoi lasam masina jos de pe cric si umplem motorul cu ulei nou. Capacitatea maxima este de 4. 3l. Din motor nu poate fi scoasa astfel toata cantitatea de ulei uzat, mai raman 1-200ml.
Intervalul de Service
Filtrul de polen are rolul de a elimina mare parte a prafului, polenului, noxelor si bacteriilor ce patrund in habitaclu, protejand sanatatea pasagerilor si a copiilor in special. Este indicata schimbarea filtrului de habitaclu la fiecare 15. 000 km, in special primavara datorita acumularilor de mizerie si umezeala din sezonul toamna/iarna. Pe langa aspectul legat de sanatate mai contribuie si la confortul si vizibilitatea soferului, filtrele uzate au ca efecte, mirosul neplacut si aburirea geamurilor in special in zilele cu umiditate crescuta.
Multumita acestor preturi mici de manopera si preturilor promotionale de ulei si piese de schimb, avem oferta de revizie cea mai buna care inseamna manopera inlocuire filtre, pret filtre aer, combustibil, polen si ulei, plus pret ulei, constatare defecte mecanice si verificari incluse in revizie, diagnoza (tester auto) defectelor electrice si a erorilor din computerul de bord, reset schimb ulei, reset service.
Schimb Ulei Filtru in Reghin
Poate cel mai important lucru pentru buna functionare a masinii tale este revizia! Chiar este indicat sa schimbati uleiul mult mai des (3500-5000 km mai putin decat in cazul rulajului pe autostrada). Circulatia urbana, pe langa faptul ca implica un consum ridicat de combustibil, duce si la uzura mai rapida a motorului, datorata atat imbacsirii mai rapide a uleiului cat si rulajului indelungat la temperaturi scazute (sub temperatura de functionare optima a motorului).
Prima conditie ca motocicleta sa te tina cat mai mult si sa nu te lase in drum niciodata e sa-i faci la timp schimburile. Dar ce inseamna acest la timp?? Intervalul de service difera de la marca la alta, iar in familia aceluiasi producator, difera de la un model la altul. Nu avem in vedere motocicletele destinate competitiilor sportive, unde orele de functionare conteaza mai mult decat numarul kilometrilor parcursi.
De multe ori ne batem Revizie si Schimb Ulei capul mult prea Reghin tare legat de schimbul de ulei si de filtre: Fie nu stim ce filtre sa cumparam, care sunt mai bune, care sunt mai ieftine, ce se recomanda, la ce interval de kilometrii se face aceasta revizie si multe alte intrebari de acest gen.